неделя, 28 февруари 2010 г.

Движение и промяна...


"Движение и промяна" е новото предизвикателство на The Crazy Challenge. Темата е благодатна- идеи много! Още повече, че момичетата, не поставят ограничения за проекта- картичка, страница, бижу и каквото още ни хрумне, би могло да се добави към предизвикателството. И аз имах доста идеи, но накрая реших да пресъздам тази- рибки.

Имали ли сте домашен любимец- рибка? Аз лично не съм, но вкъщи периодично се появява отнякъде аквариум, в който неуморно щъкат малки лъскави създанийца... Някои от тях са толкова красиви, че съм оставала без думи. И винаги неуморни... Плуват насам- натам, спят ли изобщо някога? Не се ли уморяват?

Рибките са оцветени с брокатени химикали и блещукат... Е, далеч не, като истински, но поне наподобяват. :) Водораслите са панделка и листенца от изкуствено цвете, а от вътрешната страна на картичката има надпис, но ми падна батерията, преди да го снимам. Тези дни може да я нащракам и от вътре.

Няма коментари:

Публикуване на коментар